Ingyenes visszaküldés Magyarország területéről! 100% pénzvisszafizetési garancia Magyarország területén ingyenes házhoz szállítás

Ügyfélszolgálat

Mennyibe kerül a szállítás?

A szállítási költség Magyarország területén INGYENES!

Mennyi időn belül szállítunk?

A szállítási határidő 2-14 munkanap. Minden termékünknél külön-külön feltűntetjük a szállítási időt.

Hogyan tudom kiválasztani a megfelelő méretet?

Minden termék mellett megtaláljátok a "mérettáblázat" feliratot. Erre kattintva meg tudod nézni az adott márkára leginkább jellemző méreteket. De mivel adott márkán belül is pl. léteznek eltérő fazonú (szűkebb, bővebb, hosszabb) pólók, minden termék méretét nem tudjuk pontosan feltüntetni.

Ha meglévő rendelésemmel kapcsolatban van kérdésem, kihez fordulhatok?

Fordulj bátran vevőszolgálatunkhoz a lent található elérhetőségek bármelyikén. Kérjük, a gyors ügyintézés érdekében minden esetben keresd elő a rendelésed sorszámát, melyet a visszaigazoló e-mailek tárgyában, valamint magában a levélben, illetve a honlapon, személyes bejelentkezést követően a "Személyes adatok/Rendeléseim" menüpontban is megtalálsz!

Mi a teendőm, ha cserélni szeretnék?

Küldd vissza részünkre a cserélni kívánt terméket, a csomagban található "visszáru levél"-lel együtt, amibe beírhatod (a megrendelés részre), hogy mit szeretnél helyette cserébe. Kérjük, hogy a visszaküldendő termék saját csomagolását ne címezd meg, ne ragassz rá semmilyen címkét, vagy ragasztószalagot. Ezt a terméket mi még értékesíteni szeretnénk, és biztosan Te sem örülnél neki, ha nem sértetlen csomagolással kapnád meg.

Hová küldjem vissza a terméket?

Postacímünk a következő: Rapcity Hungary Kft. 1073 Budapest, Kertész u. 24-28.

Visszakérhetem a termék árát is?

Természetesen. Küldd vissza részünkre a terméket sértetlenül az eredeti csomagolásában, és minden alkatrészével, kiegészítőjével együtt, és a csomagban írd meg, hogy szeretnéd visszakapni az árát. A leggyorsabban akkor tudjuk visszafizetni, ha megírod a bankszámlaszámodat is.

Hogyan küldjem vissza a nem megfelelő terméket? Ki állja a visszaküldés költségét?

A terméket az eredeti csomagolásában postai úton, vagy futárszolgálattal is visszaküldheted nekünk. A visszaküldés költségét Neked kell állnod.

Regisztráltam mégsem tudok belépni! Miért?

Regisztrációd után rendszerünk pár percen belül küld a megadott e-mail címre egy e-mail üzenetet. Az emailben megtalálod a belépéshez szükséges jelszót!

Mivel ez egy automatikus rendszerüzenet, néhány levelezőprogram (pl. freemail, citromail..stb) kérdés nélkül a spam mappádba teheti, így nem is veszed észre, hogy megkaptad.

Elsőként tehát nézd meg a spam mappát. Ha nincs ott sem, akkor előfordulhat, hogy hibásan adtad meg az e-mail címedet, ezért nem kapod meg levelünket. Ha mégis elakadsz, és nem tudod mi lehet a probléma, hívd ügyfélszolgálatunkat.

Személyesen átvehetem a rendelésemet?

Személyes átvételre is van lehetőség a Rapcity Kosárlabda Üzletben (1073 Budapest, Kertész u. 24-28.) térítésmentesen. Kérjük, vedd figyelembe, hogy ha a személyes átvételt választod, akkor a szállítási idő meghosszabbodhat, mivel személyes átvevőpontjainkba nem minden nap indul szállításunk. Amennyiben személyesen szeretnéd átvenni a termékeket, kérjük, a rendelés során válaszd ki a személyes átvétel opciót.

Van üzletetek? Hol találom?


Rapcity Basketball Store - 1073 Budapest, Kertész u. 24-28.


A márkák választéka üzletenként eltérő, némely terméket kizárólag internetes áruházunkban értesítünk. Ezért mielőtt elindulsz, hogy megnézz egy kiválasztott terméket érdeklődj ügyfélszolgálatunkon, hogy melyik üzletünkben találod meg a kiszemelt darabot.

Kérjük, hogy üzletünket ne keresd telefonon az interneten kiszemelt termékekkel kapcsolatban felmerült kérdésekkel. Üzletünkben a termékválaszték lényegesen kisebb, mint internetes áruházunkban, és az üzletben dolgozó munkatársaink nem tudnak felvilágosítást adni internetes áruházunk működésével kapcsolatban sem.

Bármilyen kérdésed van, kérjük, keress minket az alábbi elérhetőségeken:

Telefonos ügyfélszolgálat:

+36 1 44 33 023