GYIK
Csere/elállás
Személyes vásárlás esetén 8 nap áll a rendelkezésedre, hogy kicseréld a terméket. Ha nem találtál éppen kedvedre valót amire kicserélhetnéd, akkor a vételárról a boltban dolgozó kollégáink kiállítanak részedre egy vásárlási utalványt, melyet 6 hónapig használhatsz fel. Bolti vásárlás esetén a vételár visszafizetésére nincs lehetőség!
Online vásárlás esetén ha meggondoltad magad 14 napig indoklás nélkül elállhatsz a vásárlásodtól és akár visszakérheted a termék árát is! A 14 nap lejárta után további 16 napig csere lehetőséget is biztosítunk Neked! Online elállási igényedet belépés után a fiókom/ csere, elállás menüpontban tudod leggyorsabban és a legegyszerűbben kezdeményezni.
Rendelésed személyesen is vissza tudod hozni üzletünkbe, vagy visszajuttathatod hozzánk postai úton is. A kinyomtatott visszáru nyomtatvány minden esetben rakd a dobozba vagy hozd magaddal, hogy ezzel gyorsítsd a visszáru folyamatát! Ha szeretnéd használni az ingyenes visszaküldési szolgáltatásunkat, csomagold vissza a terméket abba dobozba, amelyben mi küldtük Neked! Vidd el a postára és add fel INVERZ csomagként a GYUJTOSZALLITAS.HU KFT. részére. Amint visszaérkezett hozzánk csomagod és kollégáink ellenőrizték a termék állapotát, 14 napon belül visszautaljuk a termék vagy termékek árát. Utánvétes, vagy címzett fizet szolgáltatással küldött csomagokat automatikusan visszaküldjük, így kérlek figyelj arra, hogyan adod fel a csomagot.
Tájékoztatunk, hogy csak hordatlan, plombával vagy címkével ellátott terméket áll módunkban visszavenni. Cipőknél a doboz a termék részét képezi. Fontos, hogy a sértetlen doboz, soha ne firkáld vagy ragasztózd össze visszaküldéskor!
Amennyiben rossz méretet rendeltél, lehetőséged van átvételtől számítva 30 napig levásárolni bármely más, általad választott termékre. Fontos, hogy a vételára nem lehet kevesebb az eredeti terméknél, a különbségét a futárnál kell majd kifizetned. A csere igényedet belépés után a fiókom/ csere, elállás menüpontban tudod kezdeményezni.
A formanyomtatványt értelemszerűen töltsd ki, és az ott leírtak alapján rendeld le csere terméket.
Ezután a cserét van lehetőséged személyesen üzletünkben, vagy postai úton is lebonyolítani. A kinyomtatott visszáru nyomtatvány minden esetben rakd a dobozba vagy hozd magaddal, hogy ezzel gyorsítd a csere folyamatát. Ha szeretnéd használni az ingyenes visszaküldési szolgáltatásunkat, csomagold vissza a terméket abba dobozba, amelyben mi küldtük Neked! Vidd el a postára a add fel a INVERZ csomagként a GYUJTOSZALLITAS.HU KFT. részére. Amint visszaérkezett hozzánk a termék és megtörtént a feldolgozás, azonnal küldjük a cserét. A csere termék szállítási költsége 1400 forint.
Tájékoztatunk, hogy csak hordatlan / plombával vagy címkével ellátott terméket áll módunkban kicserélni. Cipőknél a doboz a termék részét képezi. Fontos a sértetlen doboz, soha ne firkáld vagy ragasztózd össze visszaküldéskor!
Garancia
Garancia érvényesítése cipők esetén, az átvétel időpontjától számítva maximum 2 év, de ez vásárlás típustól eltérő lehet.
A már hordott terméknél bármilyen jellegű probléma adódik, bevizsgálásra küldjük.
Ha garancia időn belül meghibásodott terméket szeretnél visszaküldeni, kérünk csomagold össze az adott terméket számlával és a probléma rövid leírásával együtt, küldd vissza saját költségeden vagy hozd be személyesen Kertész utcai boltunkba. (Boltunk címe: 1073 Budapest, Kertész utca 24-28.).
Mi az általad leírtak alapján kiállítunk egy jegyzőkönyvet és elküldjük bevizsgálásra. Az ügylet státuszáról rendszerünk folyamatos tájékoztatást fog küldeni a regisztrációnál megadott e mail címre. A bevizsgálás beérkezéstől számítva 15 munkanapot szokott igénybe venni.
A garanciaigény eredményéről rendszerünk üzenetet fog küldeni, amelyben részletes leírást fogsz találni az ügyintézés további lépéseiről.
Az el nem fogadott garanciális terméket, futárral küldjük a postai címedre vagy ha személyesen vitted be boltunkba akkor oda szállítjuk le neked, amelyről szintén rendszerünk tájékoztatást fog küldeni.
Törzsvásárlói program
A Rapcity Loyalteam programhoz minden természetes személy webes regisztrációkor automatikusan csatlakozik.
Minden elköltött forint után a programban résztvevők kedvezmény szintjüknek megfelelő Assziszt(pont) jóváírásra jogosultak, melyet következő vásárlásnál kedvezményre tudnak beváltani. 1 assziszt = 1 ft.
A webshopban belépett felhasználó vásárlásai után járó Asszisztok automatikusan jóváírásra kerülnek a Fiókom / Asszisztjaim / Kuponjaim oldalon.
Az Asszisztok vásárláskor válthatók be a kedvezmény szintjüknek megfelelő %-ban, de maximum a termék árának 50%-ig. A kedvezmények nem összevonhatóak, ennek felülbírálásáról a Rapcity egyedileg rendelkezhet. Egy terméken minden esetben maximum 1 Assziszt típus használható fel, de rendelésen belül több termék esetén variálható!
Részletesebb információt az alábbi linken találhatsz: https://www.rapcity.hu/torzsvasarloi-program-hLOYALTEAM.html
Ajándékkártya
Rapcity Ajándékutalvány vásárlásra kizárólag személyesen van lehetőséged a Kertész utcai üzletünkben. Szabadon választható értékben állítjuk ki neked, és 6 hónapig felhasználható személyes vásárlásnál!
Megrendelés leadása
Online rendelésed egy előzetes regisztráció után tudod leadni honlapunkon, amelyet kérhetsz kiszállítással vagy személyes átvételre is. Telefonon és emailben leadott rendelésre jelenleg nincs lehetőség.
A rendelés feldolgozása után kollégáink automatikusan elkészítik a rendelésed, melynek állapotáról folyamatosan emailben értesítünk, vagy nyomon követheted belépés után a Fiókóm/aktív rendeléseim menüpontban.
Személyes átvétel
A webshopon leadott rendelésekre személyes átvételi lehetőséget biztosítunk üzletünkben díjmentesen! A termékek beérkezése után emailben értesítünk a rendelés állapotáról!
Az email értesítő után 72 óra áll rendelkezésedre átvenni az adott rendelést boltunkban, amelynek pontos címe: 1073 Budapest Kertész utca 24-28.
Fizetés előtt lehetőséged van próbálni a termékeket, nincs vásárlási kötelezettséged, ha nem lenne jó a méret!
Amennyiben az adott rendelés nem kerül átvételre, rendszerünk automatikus törli és a termékek azonnal újra felkerülnek honlapunkra.
Szállítási módok
Online leadott rendeléseket az Expresse One futárszolgálattal küldjük neked, vagy kérheted megrendelésed bármely FOXPOST csomagautomatába is.
A szállítási költség 40 000 forint felett díjmentes, az ez alatti rendelés esetén egységesen
1 400 forint szállítási költséget számolunk fel. Csomagod 2-4 munkanap alatt kerül kiszállításra.
Amennyiben csomagod már átadásra került a futárszolgálat részére és szállítási címet szeretnél változtatni, vagy bármilyen más jellegű kérésed van a szállítással kapcsolatban, kérünk vedd fel a kapcsolatot az adott futárcéggel, amelynek elérhetőségét megtalálod a honlapunkon lévő szállítási információknál.
Fizetési módok
Boltunkban: készpénzzel,bankkártyával és már szépkártyával is fizethetsz
Futárnál: készpénzes és bankkártyás fizetési lehetőség is elérhető
Foxpost automatánál: csak bankkártyás fizetés lehetséges.
Raktárkészlet/termék információ
Tájékoztatunk, hogy termékkel kapcsolatban kollégáink is csak a honlapunkon feltüntetett információkkal rendelkeznek. A honlapon nem szereplő terméket/méretet sajnos nincs lehetőségünk külön berendelni. Kérjük, figyeld az oldalt és a release calendart, amiket folyamatosan frissítünk.
Termékeinkkel a méretre kattintva ellenőrizheted az aktuális készletet és elérhetőséget. A mérettáblázat segít a megfelelő méret kiválasztásánál!
Amennyiben mégis szeretnél egy konkrét terméket felpróbálni vásárlás előtt és honlapunkon az adott méretnél azt látod, hogy csak Online Raktáron elérhető, adj le egy megrendelést és mi kiszállítjuk neked üzletünkbe. Leszállítási idő egy-három munkanap. A hétvégén leadott rendelésed a hét első munkanapján kerül leszállításra boltunkba.
Akciós termékeinket a honlapunkon a Sale menüpont alatt találod. Akciós időszakokban a személyes átvételi lehetőség nem mindig elérhető!
Hol található az üzlet?
Címűnk: 1073 Budapest, Kertész utca 24-28.
Meddig mehetek az üzletbe?
Az üzletünk hétköznapokon 11-19 óráig tart nyitva, szombat és vasárnap pedig 10-16 óra között várunk Téged.
Megtalálhatóak vagytok bármelyik social felületen?
Természetesen igen. Facebookon, Instagramon és Tiktokon is megtalálsz minket a rapcityhu név alatt.
Hogyan tudom törölni a rendelésemet?
Kérjük vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal, akik törlik a rendelésedet, amennyiben az még nem került feldolgozásra.
Mennyi időbe telik a visszaáru összegének visszafizetése?
A csomag visszaérkezésétől és feldolgozásától számított maximum 10 munkanap.
Szeretnék reklamációt benyújtani, hogyan tehetem meg?
Megköszönjük a visszajelzéseket, és amennyiben sajnálatos módon valamilyen problémával találkoznál, úgy próbáljuk a lehető leghatékonyabban és mindkét fél számára a legjobb lehetőséget megtalálni. Panasz, reklamáció esetén keresd ügyfélszolgálatunkat elérhetőségeinken
Van ingyenes kiszállítás?
Számos promóciós időszakban és akciók során kínálunk ingyenes szállítást, valamint a Kertész utcai üzletünkbe kérve a csomagod 300 Ft átszállítási díjat számolunk fel.
Rendelhetek regisztráció nélkül?
Egyelőre nincs ilyen funkció rendelésnél. Azért tartjuk fontosnak a regisztrációt, hiszen már az első rendelésed alkalmával gyűjtheted az assziszt pontokat, amiket a későbbi vásárlásaid során levásárolhatod.
Nincs időm, hogy átvegyem 72 óra alatt a terméket, mit kell tennem?
Kérjük vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal, akik készségesen segítenek megoldani a problémát.
Sérült árut kaptam vagy nem azt amit rendeltem, kivel kell felvennem a kapcsolatot?
Kérjük vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal, akik készségesen segítenek megoldani a problémát.